JE TOVAR NA SKLADE?
Všetok tovar v eshope JE NA SKLADE minimálne v počte 1 kus. Pokiaľ sa tovar dopredá, vypneme pri tovare tlačítko kúpiť a pri tovare nájdete napísané „momentálne vypredané“. Keď tovar znovu naskladníme, znovu vám pôjde vložiť do košíka.
AKO RÝCHLO MI TOVAR ODOŠLETE?
Vaše objednávky expedujeme do 1-3 pracovných dní od prijatia objednávky (platí pre objednávky s platbou na dobierku a pri platbe kartou). V prípade objednávky s platbou prevodným príkazom vám ju odošleme až po prijatí platby na náš účet.
KEDY SI VIEM PRÍSŤ VYZDVIHNÚŤ TOVAR PRI OSOBNOM ODBERE?
Pokiaľ ste si objednávke vybrali osobný odber tovaru v našom sklade v Trenčíne, príde vám obratom email, v ktorom vám potvrdíme rezerváciu tovaru. Prídu vám aj konkrétne časy, kedy si tovar viete vyzdvihnúť a aj popis, kde konkrétne nás nájdete. Ak takýto email neregistrujete, pozrite do priečinku spam vo vašom počítači alebo nám zatelefonujte.
AKO SI VIEM OBJEDNAŤ AKTUÁLNE VYPREDANÝ TOVAR?
Preverte si u nás telefonicky alebo emailom nové naskladnenie daného tovaru. Tovar vám vieme vopred z očakávaného tovaru rezervovať a po naskladnení vám ho odoslať.
ČO ZNAMENAJÚ JEDNOTLIVÉ SPÔSOBY PLATBY?
PLATBA V HOTOVOSTI:
zaplatíte v hotovosti pri osobnom vyzdvihnutí tovaru.
PREVODNÝ PRÍKAZ:
zaplatíte bankovým prevodom pred odoslaním tovaru. Podklady k úhrade vám prídu po objednávke do emailu.
PLATOBNÁ KARTA:
zaplatíte hneď pri dokončení svojej objednávky prostredníctvom platobnej karty.
PLATBA DOBIERKOU:
zaplatíte kuriérovi až pri preberaní balíka (zaplatíte buď v hotovosti alebo bankovou kartou)
ČO UROBIŤ V PRÍPADE REKLAMÁCIE?
POŠKODENIE BALÍKA PRI PREBERANÍ BALÍKA:
pokiaľ už pri preberaní balíka vidíte jeho poškodenie, je NUTNÉ spísať priamo s kuriérom záznam o poškodení balíka. Neskôr vám kuriérska služba poškodenie už neuzná.
Pokiaľ po otvorení poškodeného balíka bude tovar vo vnútri v poriadku, tak nemusíte nič nahlasovať. Pokiaľ však bude tovar poškodený, je potrebné odfotiť nielen tovar, ale i to, ako bol tovar zabalený a fotky poslať na náš email aj s popisom poškodenia. Následne budeme reklamáciu spoločne riešiť tak, aby sme vám vyšli v ústrety.
POŠKODENIE TOVARU AŽ PO OTVORENÍ BALÍKA:
pokiaľ poškodenie tovaru zistíte po otvorení balíka, odfoťte poškodený tovar a aj kompletné zabalenie tovaru v balíku a fotky nám pošlite na email. Následne budeme reklamáciu spoločne riešiť tak, aby sme vám vyšli v ústrety.
ČO UROBIŤ, AK MI TOVAR NEVYHOVUJE?
Ak ste mali iné očakávania od tovaru, je v poriadku, keď ho vrátite. Alebo z iného dôvodu. Ak je tovar nepoužitý, nepoškodený, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Postupujte prosím podľa návodu napísaného v Čl. VI obchodných podmienok.
SOM SPOKOJNÝ/Á A CHCEM VÁS POCHVÁLIŤ
Komunikovalo sa vám s nami dobre? Páčil sa vám celý priebeh vybavenia vašej objednávky? Ste spokojný/á s tovarom aj s dodaním?
ĎAKUJEME, že si nájdete čas a napíšete nám.
Či už vo forme referencie alebo do emailu.
Tešíme sa, že vám pomôžeme aj pri ďalšej objednávke nájsť ten správny darček pre vašich blízkych.
Tím Extradarček.sk